۷ پاسخ

ناهار و شام باید بدی .

من سه وعده میدم یکی ظهر یکی عصر یکی هم شب. مثلا فرنی و سوپ و سیب و ازین چیزا
اگه زیاد میخوره وعده رو کم کن اگه کم میخوره تعداد دفعات وعده رو زیاد کن

منم عصرمیدم باشب . اخه تاظهر میخوابه بلندمیشه شیرمیخوره میخوابه توخواب . دیک عصرا هوشیاره .

یک وعده میدم
بعد یکماه باید دووعده بدی

من بعد از ظهر و شب میدم

دو وعده مابین تایم شیر دهی که نیمه سیر باشه و زیاد نخوره وعده شیرش حذف نشه

من فعلا یه وعده شش ماهش پر بشه میکنم دووعده
دیر پامیشه نهارو شام بده

سوال های مرتبط

مامان آقا آیهان😍 مامان آقا آیهان😍 ۱۰ ماهگی