ناهار و شام باید بدی .
من سه وعده میدم یکی ظهر یکی عصر یکی هم شب. مثلا فرنی و سوپ و سیب و ازین چیزا
اگه زیاد میخوره وعده رو کم کن اگه کم میخوره تعداد دفعات وعده رو زیاد کن
منم عصرمیدم باشب . اخه تاظهر میخوابه بلندمیشه شیرمیخوره میخوابه توخواب . دیک عصرا هوشیاره .
یک وعده میدم
بعد یکماه باید دووعده بدی
من بعد از ظهر و شب میدم
دو وعده مابین تایم شیر دهی که نیمه سیر باشه و زیاد نخوره وعده شیرش حذف نشه
من فعلا یه وعده شش ماهش پر بشه میکنم دووعده
دیر پامیشه نهارو شام بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.