۶ پاسخ

من چهارروزه یک وعده میدم تاهفته ی اول یک وعده ای میدم

بهتره هفته اول یک وعده ای بدی تا گوارشش آماده بشه

من بعضی روزا اگه اذیت نشه بهش دو وعده میدم ولی بعضی وقتا یه وعده زیاد میخوره سردلش میمونه دل درد میگیره باز دیگه بهش نمیدم

من سه روزه بهش میدم فقط روز اول دو بار دادم ک بار اول نخورد دباره شب بهش دادم

اره خوبه کم کم زیادش کن

من دیروز شروع کردم یک وعده دادم امروزم بک وعده ولی از فردا میخوام دو وعده بدم

سوال های مرتبط

مامان سید سبحان🧢💙 مامان سید سبحان🧢💙 ۱۷ ماهگی