خانما رفلاکس تا چه مدته؟ کی خوب میشن

۲ پاسخ

من صبح پیش دکتر پریناز بودم دختر من میاره تو گلوش و قورت میده خیلی کم میشه که بالا بیاره میگفت معمولا تا سه ماهگی ادامه داره و بعدش خوب میشه

سوال منم هس دخترمو ازپا درمیاره🥺دختردوستم رفلاکس داش بالای دوسال کشید غذام نیمیتونس بخوره بالا میاورد😔

سوال های مرتبط

مامان نخود چی مامان نخود چی ۱۴ ماهگی
مامان نیلا🌸✨ مامان نیلا🌸✨ ۸ ماهگی
مامان دوقلوهام💙💙 مامان دوقلوهام💙💙 ۶ ماهگی
مامان آرتین 💙🧿 مامان آرتین 💙🧿 ۴ ماهگی