مامانا خرماروچجوری به نی نیامیدین؟

۵ پاسخ

تو اوتمیل یا فرنی گاهی با شیر وخالی

من هم توفرنی میریزم هم تونساسته هم همینطوری مثل خودمون هم میخوره فقط پویتشومبگیرم

از کی میشه ب بچه خرما داد؟؟

قاطی اوتمیل یا فرنیش کن...خرما رو بنداز تو آبجوش بعد یکی دو دقه بردار پوستشو بگیر بنداز او فرنی یا اوتمیل له کن

توی فرنی بجای شکر ونبات اینا خرمامیزنم

سوال های مرتبط

مامان معراج مامان معراج ۱ سالگی
مامان حبه ی قندم✨🔗♥ مامان حبه ی قندم✨🔗♥ ۱۱ ماهگی
مامان پسرم🫀🧿 مامان پسرم🫀🧿 ۱ سالگی
مامان کیان🥰 مامان کیان🥰 ۱ سالگی
مامان حبه ی قندم✨🔗♥ مامان حبه ی قندم✨🔗♥ ۱۱ ماهگی
مامان 𝓝𝓲𝓵𝓼𝓾 مامان 𝓝𝓲𝓵𝓼𝓾 ۱۳ ماهگی
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۸ ماهگی
مامان ماه لین و ماهان مامان ماه لین و ماهان ۱۶ ماهگی