۳ پاسخ

من پوستشو میگیرم.با یکم آبجوش نرمش میکنم حالت خمیری که شد تو. فرنی.زرده و گاهی با موز بهش میدم

توفرنیش یا بعضی سوپا موقعی که شعله روخاموش کردم اضافه میکنم توزرده تخم مرغ پخته با کمی اب هم میزنم

پوستش رو بگیر بریز تو فرنی

سوال های مرتبط

مامان نِلیـــن🌈🩷 مامان نِلیـــن🌈🩷 ۱ سالگی
مامان زهرا وتودلی مامان زهرا وتودلی هفته هفدهم بارداری
مامان معراج مامان معراج ۱ سالگی
مامان کنجد🩷 مامان کنجد🩷 ۱۲ ماهگی