خانوما قرص اهن چ مارکی بگیرم ک یبوست نشم

۸ پاسخ

من فرفوت گاین میخورم خوبه

ففول عزیزم

ففول👍

من کلا هرچی گرفتم اولش یکم اذیت شدم کم کم معده عادت میکنه

ایزی آیرون و رئول خیلی خوبن جفتشون هم آهسته روش هست جذبشون خیلی بالاست و یبوست نمیارن

آیرون فورت هم خیلی خوبه. من استفاده کردم.

من ففویل میخورم بد نیست

متخصص برا من قرص آهن گاین نوشت دارم مصرف میکنم تا الان ک یبوست نداشتم خدارو شکر

سوال های مرتبط

مامان آدرین مامان آدرین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 💝🧿anisa🧿💝 مامان 💝🧿anisa🧿💝 ۳ ماهگی
مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین ۸ ماهگی
مامان هیرا👧🏻 مامان هیرا👧🏻 ۸ ماهگی