دیروز رفتم سونو سه ماه دوم
بچم پسره🥹💙

۱۷ پاسخ

خوشحالی؟

مبارکه خداحفظش کنه علایمت چی بود شما

خدا حفظش کنه مال منم پسره🥰

مبارکهههههههه😍

مبارکه عزیزم

مبارکه عزیزم منم رفتم گل پسر بود 🥰🥰🥰

چه علائمی داشتی گلم

مبارکه ❤️😍

چقد شد هزینه انومالی گلم؟

مبارکه عزیزم

به سلامتی گلم.توی ان تی هم احتمال پسر داده بودن؟

بسلامتی بدنیا بیاد
انتی هم بهتون احتمال داده بود؟

ای جااااان ، بسلامتی 😍 ، خدا برات حفظش کنه

خداروشکر انشالله به سلامتی

مبارکههه 😍😍
منم دیروز رفتم پسر بود 🥲
دارم همش دنبال لباسایی میگردم براش بدوزم گنگش بره بالا بچم 😭😭😭🩵🩵

عزیزدلم مبارک باشه

ب خیرو خوشی عزیزم .مبارکه

سوال های مرتبط

مامان جوجو عباس🎀🫂 مامان جوجو عباس🎀🫂 هفته نوزدهم بارداری
مامان نیلای ونویان مامان نیلای ونویان ۴ ماهگی
مامان پسرام😍 مامان پسرام😍 هفته بیست‌ویکم بارداری