تو غذا نمیشه آنقدر زیاد شیرخشک قاطی کنی که بتونی رو وزن دهیش حساب کنی ،چون پودر خشک که نمیتونی بریزی شیراماده پودر و آب رو هم۳۰سی سی آماده کنی همش یه پیمونه شیرخشک میشه همون تازه کلی غذا رو رقیق میکنه ،شیراماده هم نمیتونم درحین پخت با غذا قاطی کنی که غلیظ بشه چون شیرخشک نباید حرارت ببینه پس بیخیال این داستان شو فکر کن من کمکی روزی چهار وعده هر وعده ۹۰سی سی دادم آنقدری وزن نگرفته که میشه ۱۲پیمونه شیرخشک در روز
ببلاک
با کد ملی دخترت بگیر نان بگیر ارزون تره
اپتامیل.نان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.