سلام برا زردی 10نوزاد چیکار کردین

۵ پاسخ

قرص دکتر دادن خوب شد

شیرخشت
شیرخشک ترنجبین
حموم با آب کرفس با گِل سرشور با عرق کاسنی
خودتم تا میتونی هندونه خاکشیر اش جو بخور

شیرخشک بده سریع ادرار کنه
ترنجبین هم خوبه

دستگاه بیار خونه
شیر خشک بده
زیاد گرمش نکن
قطره بگیر بده
اگه شیر خودتو میدی چیزای خنک بخور
ترنجبین دم کن بده

لباس زياد تنش نكن. كلاه و جوراب و دستكش كه اصلاً نپوشون. شيردهي مرتب هم داشته باش

سوال های مرتبط

مامان آراد و دلانا😍 مامان آراد و دلانا😍 ۲ ماهگی
مامان دونه ی انار2 مامان دونه ی انار2 ۴ ماهگی
مامان دِلسای قشنگم🥹🫀 مامان دِلسای قشنگم🥹🫀 ۱۰ ماهگی
مامان یاسمن و امیرعلی مامان یاسمن و امیرعلی ۱۴ ماهگی
مامان طهورا و ایلیا مامان طهورا و ایلیا ۱۰ ماهگی