۶ پاسخ

آروغش نگیری نفخ نمیشه بچه؟؟یا استفراغ نمیکنه؟

من از ۴ دیگه نگرفتم

من از دو ماه ب بعد نگرفتم

تا وقتی ک بشینه

هرموقع بتونه بشینه دیگه نیازی نیست

من از چهار ماه نمیگیرم خودش میزنه

سوال های مرتبط

مامان کنجد💙 مامان کنجد💙 ۱۶ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۱۶ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۹ ماهگی
مامان معجزه وهدیه خدا مامان معجزه وهدیه خدا ۵ ماهگی
مامان محدثه مامان محدثه ۱۴ ماهگی