سایز شکمم خوبه تو این هفته

تصویر
۹ پاسخ

نی نی دختره یا پسر؟

عه تو شکم داری من چرا ندارممم🤭

خدا حفظش کنه برات

منم هم چون اولی پسر تو بازم بچه تو پهلوم بود خیلی کم شکم داشتم

ماشالله گلم منم شکم دومم از زیاد شکم ندارم چون بچه تو پهلو هامه

من بچه تو پهلو هامه از این زیاد شکم ندارم

اره ماشالله شکم اولی یا دومم

عالییییییییی

آره 😉😉😉😉

سوال های مرتبط

مامان دخترم💓😍 مامان دخترم💓😍 ۶ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان محمدجونم مامان محمدجونم هفته سی‌وششم بارداری
مامان دخمل🩷 مامان دخمل🩷 ۳ ماهگی
مامان آیسان کوچولو مامان آیسان کوچولو ۱۱ ماهگی
مامان ایلیا 🥹❤️✨ مامان ایلیا 🥹❤️✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه الله💙 مامان معجزه الله💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان فَندوق 💙👼🏻🍼 مامان فَندوق 💙👼🏻🍼 هفته سی‌وششم بارداری
مامان ارسلان مامان ارسلان روزهای ابتدایی تولد
مامان نفس❤ مامان نفس❤ هفته سی‌ودوم بارداری