بدن با بدن فرق داره و ما قبل بارداری شما نمیدونیم چطوری بودید ک
هر کی گفته مال من کوچیک تر زر زده 😂
خیلی ام شکمت کوچیک و اندازست
من شکمم نصف تویه
زیاد کوچک نیست اندازه است
خوبه عزیزم شکم کوچیک خوبه من خودم شکمم خیلی کوچیک بود هم آدم راحت تر هستش هم شکم زودتر به حالت قبل بر میگرده
اره ماشاءالله
دختره؟
آره گلم خوبه
برای من کوچیکتره
آره. مال منم کوچیک تر هس
جنین اگه پسره طبیعیه میگن مادر پسر شکم نداره زیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.