کسی از این به بچش میده؟! خوبه یا نه؟

تصویر
۴ پاسخ

پدیا بست برند خوبیه

من مولتی پدیابست میدم عالیع
فقط باید قبل از شیر وقتی شکمش خالیع یذی

پیدا نمیشه من دادم

من ندادم ولی برند پدیابست همه داروهاش عااالی پس اینم حتما عالی

سوال های مرتبط

مامان 💞علی وآرسام 💞 مامان 💞علی وآرسام 💞 ۱۳ ماهگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان ایلین مامان ایلین ۱۵ ماهگی
مامان 💙آیهان💙 مامان 💙آیهان💙 ۱۱ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۶ ماهگی
مامان پرنیان وپریماه💎💎 مامان پرنیان وپریماه💎💎 ۶ ماهگی