مولتی ویتامینه
بله من از ۴ماهگی میدم طعمش خوب میخوره راحت
اگه نخورد همون آد رو ادامه بدید
آره خوبه ولی دکتر گفت ندم به دخترم چون اسانس داره برا رفلاکس منم ویتوکید میدم الان
اره من میدم خوبه
من میدم بوش خوب نیس ولی فک کنم طعمش خوبه چون پسرم خوب میخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.