۵ پاسخ

مولتی ویتامینه

بله من از ۴ماهگی میدم طعمش خوب میخوره راحت
اگه نخورد همون آد رو ادامه بدید

آره خوبه ولی دکتر گفت ندم به دخترم چون اسانس داره برا رفلاکس منم ویتوکید میدم الان

اره من میدم خوبه

من میدم بوش خوب نیس ولی فک کنم طعمش خوبه چون پسرم خوب میخوره

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولوم مامان دختر کوچولوم ۱۵ ماهگی
مامان کارن جون مامان کارن جون ۱۵ ماهگی
مامان پسته پسر🫒🥑 مامان پسته پسر🫒🥑 ۱۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دخترم❤️ مامان دخترم❤️ ۶ ماهگی