کسی از این به بچش میده؟خوبه

تصویر
۶ پاسخ

اره من میدم‌چون‌دخترم رفلاکس و الرژی داره این بهش میسازه

شما دکتر گفته بدی روزی چند سیسی میدی اد هم میدن

اره من میدم ب دخترم زمانی ک پدیا بست میدادم همش دلپیچه داشت

اره خیلی خوبه من چون پسرم رفلاکس داره همش اینو میدادم بهش

برای رفلاکس خوبه چون اسانس نداره

اره من بهداشت میده

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولوم مامان دختر کوچولوم ۱۵ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام ۱۳ ماهگی
مامان گردالی^-^🩷 مامان گردالی^-^🩷 ۱۳ ماهگی
مامان دلسا 🐣 مامان دلسا 🐣 ۱۳ ماهگی