اره من میدمچوندخترم رفلاکس و الرژی داره این بهش میسازه
شما دکتر گفته بدی روزی چند سیسی میدی اد هم میدن
اره من میدم ب دخترم زمانی ک پدیا بست میدادم همش دلپیچه داشت
اره خیلی خوبه من چون پسرم رفلاکس داره همش اینو میدادم بهش
برای رفلاکس خوبه چون اسانس نداره
اره من بهداشت میده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.