مامانا کسی از این شربتا به بچش میده

تصویر
۲ پاسخ

این قطره ها به طور معمول واسه بچه های بالای ۶ ماه استفاده میشه ، چون نوزاد تا ۶ ماهگی ویتامین آو د و بعضا ویتامین سی احتیاج داره

دقيقا عين همين باشه نه
ولي خب مارك ديگه آد و مولتي ويتامين ميدم

سوال های مرتبط

مامان دلاوین مامان دلاوین ۴ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام ۱۳ ماهگی
مامان دخترم❤️ مامان دخترم❤️ ۶ ماهگی
مامان دلسا 🐣 مامان دلسا 🐣 ۱۳ ماهگی
مامان دختر کوچولوم مامان دختر کوچولوم ۱۵ ماهگی
مامان گردالی^-^🩷 مامان گردالی^-^🩷 ۱۳ ماهگی
مامان سامیار مامان سامیار ۱۳ ماهگی
مامان الناجون🌹♥️✨😘 مامان الناجون🌹♥️✨😘 ۸ ماهگی