۳ پاسخ

نه، من همیشه عصاره رو با نون قاطی میکنم میدم میخوره 😍❤️

نه چه اشکالی داره نوش جونش

نه منم همیشه میریزم با عصاره پای مرغ

سوال های مرتبط

مامان فرازی مامان فرازی ۱۶ ماهگی
مامان توت فرنگی 🍓 🦄 مامان توت فرنگی 🍓 🦄 ۲ سالگی