طول سرویکال ۳۳ خوب هستش؟

۷ پاسخ

بله خوبه اما زیاد ب خودت فشار نیار

خوبه ولی برا هفتت باید استراحت کنی چون هفته ب هفته کوتاه تر میشه .. پله پیاده روی کار سنگین ممنوع

طول سرویکال کجا میزنه

عالیه

فعلا خوبه .استراحت کن که پایین نیاد

زیاد نباید کار سنگین انجام بدی سعی کن استراحتتو زیاد کنی

آره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آرِن کوچولو🥹💗 مامان آرِن کوچولو🥹💗 ۳ ماهگی
مامان بیبی مامان بیبی هفته سی‌وششم بارداری
مامان نورا💕نویان👶 مامان نورا💕نویان👶 ۵ ماهگی
مامان دونه انارم🍼🐣🫀 مامان دونه انارم🍼🐣🫀 هفته بیست‌وپنجم بارداری