طول سویکس من ۳۳ هستش خوب نیست؟

۶ پاسخ

من ۳۵ بودم انتی تا آنومالی اومد پایین ، مراقبت کن

خوبه ولی رعایت کن پایین نیاد

خوبه..

برا من ۳۱

باید رعایت کنی ولی خطرناک نیست الان، مراقب باش کمتر نشه

خوبه.

سوال های مرتبط

مامان 🩵هامین🩵 مامان 🩵هامین🩵 ۵ ماهگی
مامان پناه خانوم مامان پناه خانوم روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان بچه مامان بچه هفته بیست‌ونهم بارداری