خانما طول سرویکال ۳۱ خوبه؟

۸ پاسخ

عزیزم منم ۳۳ بودم دکتر به شما جی گفت؟
من فعلا نمیتونم برم

دوست من انتی ۳۲ بود دکترش سرکلاژ نکرد و تو ۱۷ هفته طولش خیلی کم شده بود کاری هم نشد واسش بکنن چون زمانش گذشته بود، نمیخوام بترسونمت ولی پیگیر باش خدای نکرده بعد پشیمون نشی

منم هم بارداری قبلیم هم الان سونوی انتی ۳۱ بوده و مشکلی نداشتم هفته دیگه برم انومالی ببینم انشالله پایین تر نیومده باشه

عزیزم به نظرم پایینه ریسک نکن و حتما برو پیش متخصص درست حسابی ک اگر به سرکلاژ نیاز داری سریع تر سرکلاژ بشی

اره خوبه استراحت کن پایین نیاد

خوبه گلم فقط استراحت کن شیافت بزار بالا تر میره

اره خوبه ولی باید پایین تر نیاد

من واسه دخترم ۳۲ بود تا آخر بارداری مشکلی نداشتم

سوال های مرتبط

مامان دونه انارم🍼🐣🫀 مامان دونه انارم🍼🐣🫀 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🩵هامین🩵 مامان 🩵هامین🩵 ۵ ماهگی
مامان نینی کوچولو مامان نینی کوچولو هفته چهاردهم بارداری
مامان نورا💕نویان👶 مامان نورا💕نویان👶 ۵ ماهگی
مامان جوجهه مامان جوجهه روزهای ابتدایی تولد
مامان روژان مامان روژان ۹ ماهگی
مامان مرصاد مامان مرصاد هفته پانزدهم بارداری