من بیمه تامین اجتماعی داشتم سونو نزدیک ۷۰۰
ازمایش هم ۱۰۸۰
من 1700سنوگرافی دادم
1600آزمایش
بیمه فقد هزینه یه قل میده دوتا دیگ آزاده
من سونو یک تومن دادم و ازمایش۱/۴۰۰
من دوقلو دارم
۳/۵۰۰سونو
۲تومن ازمایش
سونو من ۸۰۰ شد و آزمایش ۱۲۰۰
سونو۱۲۵۰
آزمایش۱۱۰۰.
شما چون سه قلو دارید سونوگرافی هر قل جدا حساب میشه
ولی ازمایش همون یکی حساب میشه،
سونو۱۷۰۰
ازمایش۱۱۰۰
ازمایش ۱۱۵۰ شد برای من (ازمایش بیمه قبول نمیکنه) و سونو با بیمه ۱،۰۵۰
سونو ان تی۱۴۰۰
آزمایش۱۱۰۰
با کالرداپلر که اونمسونو هستش کلا شد۴۲۰۰
سونو. ۱۵۰۰
ازمایش ۱۱۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.