خانوما غربالگری اول هزینش چقدره

۱۲ پاسخ

من بیمه تامین اجتماعی داشتم سونو نزدیک ۷۰۰
ازمایش هم ۱۰۸۰

من 1700سنوگرافی دادم
1600آزمایش

بیمه فقد هزینه یه قل میده دوتا دیگ آزاده

من سونو یک تومن دادم و ازمایش۱/۴۰۰

من دوقلو دارم
۳/۵۰۰سونو
۲تومن ازمایش

سونو من ۸۰۰ شد و آزمایش ۱۲۰۰

سونو۱۲۵۰
آزمایش۱۱۰۰.

شما چون سه قلو دارید سونوگرافی هر قل جدا حساب میشه
ولی ازمایش همون یکی حساب میشه،

سونو۱۷۰۰
ازمایش۱۱۰۰

ازمایش ۱۱۵۰ شد برای من (ازمایش بیمه قبول نمیکنه) و سونو با بیمه ۱،۰۵۰

سونو ان تی۱۴۰۰
آزمایش۱۱۰۰
با کالرداپلر که اونم‌سونو هستش کلا شد۴۲۰۰

سونو. ۱۵۰۰
ازمایش ۱۱۰۰

سوال های مرتبط

مامان 👶🏻🐣 مامان 👶🏻🐣 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان عسل مامان عسل هفته سیزدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته چهاردهم بارداری
مامان کیمیا مامان کیمیا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هلو🍑 مامان هلو🍑 هفته بیستم بارداری