اینجور ک من دیدم اینجا، هرجایی انگار قیمتاش فرق میکنه منم تاپیکای بقیه رو میدیدم رو ۴-۵تومن حساب کرده بودم ولی شهر ما ۲/۳۰۰بود با بیمه شد ۱/۷۰۰
من امروز رفتم ۲۳۵۰ سونو شد ۱۷۰۰ ازمایش دقیقا ۴. تومن شد
سلام بهمگی خانوما سنو اول بارداری با دفترچه روستایی چقد هزینه داره
برای من ۶ تومن سونو و ۱۶۰۰ ازمایش شد. البته بیمه بعدا ۹۰ درصد هزینه رو بهم داد. اگه بیمه دارین و انلاین براتون حساب نکردن فاکتور ببرین بیمه میده پولشو
2100 سونو
1700ازمایش
برای من ۱۷۰۰ شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.