۷ پاسخ

من رفتم بنظرم ترسی نداره شمام برید پیش فرشته رحیم زاده

بمنم گفت برم نمیخام برم نمیرمم اصلاابنقدر توی سونوها الکی هردفه ترسوندنم حوصله ندارم برم به خدا سپردمش سالمه ایشالله

منم برام نوشتن ولی نرفتم شماکجامیخاید برید

حتما برو ، سلفری و اکو‌ کنار هم تکمیل میشن ، ینی اون یک‌درصد خطا ای ک سلفری داره با اکو‌تکمیلذمیشه و‌ مطمعن میشی بچت سالمع حتما برو

اگه سونو انومالیت نرماله و فامیل نیستی با همسرت و توی خانواده مشکل قلبی ندارین
نیازی نیست بری اکو قلب

ربطی ندارن بهم
چرا گفتن بری اکو ؟

بله ربطی ندارن به همدیگه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین و مهوا🩷 مامان ماهلین و مهوا🩷 ۷ ماهگی
مامان مامانِ نیهاد مامان مامانِ نیهاد ۲ ماهگی
مامان محمد و تودلی🩵 مامان محمد و تودلی🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وچهارم بارداری