سلام
زیر شکمم مثل درد پریودی درد میکنه طبیعیه؟

۵ پاسخ

منم همش دارم دکتر به من گفت طبیعیه

بخاطر جا بازکردن رحمته ، طبیعیه ولی خب به دکترتم بگو

اره مخصوصا هر ماه تایم پریودی

منم یوقتا همینطورم بخصوص کشالع هام وتخمدانام طبیعیع من ازدکترم پرسیدم

اره عزیزم طبیعیه استراحت کن

سوال های مرتبط

مامان ایلماه🫀 مامان ایلماه🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان فرهان مامان فرهان ۲ ماهگی