۴ پاسخ

اره تقریبا شروع میشه دردا یواش یواش اگ منظم شه خطرناکه

اگ خفیف هست طبیعیه

تو هفته های شما طبعیه منم داشتم

منم دارم واقعا نگرانم
احساس میکنم شبیه انقباضع

سوال های مرتبط

مامان علی کوشولو مامان علی کوشولو ۸ ماهگی
مامان تمشک مامان تمشک هفته پانزدهم بارداری
مامان پرنسس🎀 مامان پرنسس🎀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پرنسس🎀 مامان پرنسس🎀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان Hasani مامان Hasani هفته بیست‌ویکم بارداری