خانوما من زیر شکمم درد پریودی دارم طبیعیه؟؟

۶ پاسخ

اره بابا طعبیه

اره طبیعی ولی حتما باید شیاف بزاری این شیاف دردتو کم میکنه جای بچتم سفت میکنه اسیبی ب بچه وارد نمیشه دکتر من میگه تا زمانی ک احساس درد داری شیاف بزار یهوم قطع نکن یک روز درمیون بزار دردت کم شد بعد قعطش کن

آره من هفته شما آنقدر داشتم

من امشب احساس فشار و ادرار دارم همش طبیعیه؟؟

‌اره طبیعی

منم دارم

سوال های مرتبط

مامان پرنسس🎀 مامان پرنسس🎀 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان محمد جواد مامان محمد جواد ۷ ماهگی