اره بابا طعبیه
اره طبیعی ولی حتما باید شیاف بزاری این شیاف دردتو کم میکنه جای بچتم سفت میکنه اسیبی ب بچه وارد نمیشه دکتر من میگه تا زمانی ک احساس درد داری شیاف بزار یهوم قطع نکن یک روز درمیون بزار دردت کم شد بعد قعطش کن
آره من هفته شما آنقدر داشتم
من امشب احساس فشار و ادرار دارم همش طبیعیه؟؟
اره طبیعی
منم دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.