بچه ها من زیر شکمم درد پریودی دارم طبیعیه؟؟

۵ پاسخ

طبیعیه

اگه دردت زیاد شد به دکترت بگو

بجز خونریزی همه چیز طبیعیه تو بارداری باید ادم انتظار همه چیو داشته باشه😂

برا بزرگ شدن رحمه

منم دارم .یه جور ضعف و لرزش واژن هم دارم

سوال های مرتبط

مامان پرنسس🎀 مامان پرنسس🎀 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندق 💝💖💝 مامان فندق 💝💖💝 ۳ ماهگی
مامان محمد جواد مامان محمد جواد ۷ ماهگی