خانوما این سبد ها پسرونه هست یا دخترونه

تصویر
۹ پاسخ

مبارک باشه.
اسپرته.
هم برای دختر هم برای پسر .خیلیم قشنگه عزیزم .

اسپرته

اسپرته ولی بیشتر به پسرونه میخوره

اسپرته

نه اسپرته قشنگه مبارک باشه😍😍😍منم برای دخترم تو این مدلا می‌خوام بگیرم

چون از ترکیب رنگ ابی اینا خوشم نمیاد بیشتر کرم سفید گرفتم

منم بیشتر وسیله های پسرمو تدی گرفتم

اسپرتن ولی بیشتر پسرونه

اسپرت هستن دیگه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان محیا مامان محیا روزهای ابتدایی تولد
مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی
مامان فندق
مامان مامان فندق مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان زندگیم مامان زندگیم ۱ ماهگی