چرا من انقد کمردرد دارم

۵ پاسخ

بنظرتو دخمله یا پسمل

تصویر

منم خیلی کمردرد داشتم شدید ولی از هفته ۱۴ ب بعد خداروشکر خیلی بهتر شد
واینکه شاید عفونت داشته باشی حتما ب دکترت بگو

طبیعیه چون رحم کم کم داره از لگن خارج میشه منم تو اون هفته‌ها خیلی کمرم درد میکرد

چون بچه کم کم داره بزرگ میشه و تا چند هفته دیگه از لگن میاد بیرون

یبوست نداری؟

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته هفدهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌ونهم بارداری