من چرا رفتم تو 4ماه کمردرد و خستگی و گرفتگی زیر دلم دارم یحوریم

۲ پاسخ

کاش طبیعی باشه

منم هنوز خستم 😵‍💫گاهی کمر درد میگرم طبیعه نترس

سوال های مرتبط

مامان جان من💙🩵 مامان جان من💙🩵 هفته سی‌وسوم بارداری