۵ پاسخ

تولدش مبارک باشه خیلی هم عالیی..

خداروشکر
به موهاش روغن چیزی زدی که رشد کنه؟

خوابیده قدشو گرفت بهداشت یا ایستاده؟؟و اینکه با کفش یا بدون کفش

عزیزم.
تولدش مبارک باشه نیاز خانم شیطون بلا
خداحفظش کنه برات عزیزم

برای دختر من هنوز دوماه مونده انشالله موفقیت هاشو ببینی🥺🌹❤️🤲

سوال های مرتبط

مامان چغاله بادوم مامان چغاله بادوم ۲ سالگی