به وقت پوره هویج با سیب🥕🍎
ایشالا ک همشو بخوره

تصویر
۶ پاسخ

زیاد نیس؟
من کلا دو قاشق چای خوری میدم ب پناه

پوره برنج هویجم خوبه

به به نووووش جوووونش

هر چقد تونست بهش بده فشار بهش نیار.

نوش جونش

نوش جان

سوال های مرتبط

مامان سلین و آرش🐣 مامان سلین و آرش🐣 ۱۶ ماهگی
مامان آیهان🧸🦋 مامان آیهان🧸🦋 ۱۵ ماهگی
مامان طنین🍓🍫 مامان طنین🍓🍫 ۱ سالگی
مامان علیهان👼🏻🩵 مامان علیهان👼🏻🩵 ۱۰ ماهگی
مامان نیروانا🐣 مامان نیروانا🐣 ۱ سالگی
مامان پرنس کوچولو🧸💙 مامان پرنس کوچولو🧸💙 ۱ سالگی