سلام مامانا خوبین؟کاپوچینو ضرر داره یا نه؟

۷ پاسخ

کلا مواد کافئین دار نخوری بهتره

اره هرچیز کافئین داری ضرر داره
حتی چایی هم کمرنگ اونم محدود خوبه

نه بابا من همیششه میخورم

نه من دکترم گفت میتونم روزی ی فنجون
نسکافه
شیر قهوه
ی کاپوچینو بخورم

ی کوچولو میتونی بخوری

نه...

ضرر داره

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی