میتونم آبمیوه آناناس بخورم ؟ از این شرکتی ها

۹ پاسخ

اگ قند نداری بخور ولی نه خیلی
این آب میوهای شرکتی خاصیتی نداره همش قند و اسانسه

اره نوش جونت

من پیشنهادم ابمیوه طبیعی توت فرنگیه محشره

هرچی طبیعی تر باشه که بهتره شرکتی بدرد نمیخوره همش مواده

بله.

الان از نظر شرکتیش میپرسی یا نوع ابمیوه؟

اره بب من همیشه می‌خوردم کامل سونو اینا رفتنی مشکلی هم نداشتم

بخور نوش جونت

خیلی کم میتونی بخوری

سوال های مرتبط

مامان سامیار👶🏻🩵 مامان سامیار👶🏻🩵 ۱ ماهگی
مامان نویان🥺🐣 مامان نویان🥺🐣 ۳ ماهگی
مامان آنیساوتودلی🤰🏻 مامان آنیساوتودلی🤰🏻 ۳ ماهگی
مامان گیلاسچه🍒 مامان گیلاسچه🍒 ۲ ماهگی
مامان شایان مامان شایان ۳ ماهگی
مامان تینای
 قشنگم🩷 مامان تینای قشنگم🩷 ۵ ماهگی
مامان قلب مادر مامان قلب مادر ۶ ماهگی