میتونم آناناس بخورم؟

۱۶ پاسخ

نه نخور

دهانه رحم نرم میکنه

یه تیکه کوچولو بخور نباید تو بارداری مصرف بشه

یکم بخور هوست بخوابه

الان میتونی یکم بخوری ولی زیاده روی اصلا نکن

به قول دختر عمم
هرچی دلت کشید بخور ولی کم بخور

چرا نخوری?؟؟؟؟
نوش جونت

در حد هوست ولی بیشتر نه
اگ سزارینی هستی بعد زایمانت اناناس زیاد بخور

در حد یه گاز بخور تو دلت نمونه وگرنه زیادش خوب نیس

من یبار خوردم

نه میگن باعث نرم شدن رحم میشه

یک تیک کم ارع نه زیاد درحد یک تیک کم

فک نکنم خوب باشه
ن نخوری بهتره

نخوری بهتره میگن نباید خورد ریسک نکن اگ هوس کردی ی کوچولو بخور

یکی دوتا برش ایرادی نداره ولی زیاد نه

نه شنیدم باعث زایمانه

سوال های مرتبط

مامان گیلاسچه🍒 مامان گیلاسچه🍒 ۲ ماهگی
مامان شایان مامان شایان ۳ ماهگی
مامان ماهان جون💙👼🏻 مامان ماهان جون💙👼🏻 ۹ ماهگی
مامان تینای
 قشنگم🩷 مامان تینای قشنگم🩷 ۵ ماهگی
مامان قلب مادر مامان قلب مادر ۶ ماهگی
مامان رُهام👼🏻🩵 مامان رُهام👼🏻🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 ۷ ماهگی