۹ پاسخ

نمیگم حتما بخور شاید واسه شما ضرر داشته باشه ولی من تودوران بارداریم از تمام چیزای که میگن سقط اوره خوردم از زغفران و زرشک هفنه سه بار زرشک پلو میخوردم فلافل زیاد دوست داشتم اونم تندش قورمه سبزی تا دلت بخواد ابمیوه اناناس هم خوردم خلاصه به جز قرص سقط 😅

من که شنیدم خوب نیست البته خودآناناس رو،شربتو نمیدونم

منکه هم رانی اناناس هم آبمیوه هاش میخورم اما کم هفته ای یک دوبار نیاز باشه

بخور بره مگه اینا آب اناناس واقعی هست ؟؟

والامن خوردم

من هنوزم که هنوزه جعفری و زرشک و اناناس..... اینجور چیزا نمیخورم

سعی کن کم بخوری زیادیش ضرره

خود آناناس ک خوب نیس برا باردار ها
ولی شربتشو نمی‌دونم

نههههههه

سوال های مرتبط

مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 ۷ ماهگی
مامان سامیار👶🏻🩵 مامان سامیار👶🏻🩵 ۱ ماهگی
مامان آنیساوتودلی🤰🏻 مامان آنیساوتودلی🤰🏻 ۳ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان شایان مامان شایان ۳ ماهگی
مامان سلین مامان سلین روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد رضا مامان محمد رضا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نیهان🫀🧿 مامان نیهان🫀🧿 ۱۰ ماهگی