۱۱ پاسخ

نه نداره

همین شنبه ای رفتم

مطمعنی پول نمیگرن

شما پیش دکتر زنان نرفتین ؟

ازمایشام رایگانه

قندم داخلشون هست دیه شبش هیچی نخور ک قندت بالا نشون میده ی چیز سبک بخور

اینم سونو

تصویر

این ازمایش هاس

تصویر

نه ضرر نداره

فک کنم استامینفون ساده طوری نباشه

منم سرما خوردم سوال منم هس

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان شَمَل مامان شَمَل هفته هفدهم بارداری
مامان دخترم 👶🎀💕 مامان دخترم 👶🎀💕 هفته بیست‌ونهم بارداری