۱۳ پاسخ

خیلیه عزیزم😶😶

خیارسبز بخور فقط صبحا با پنیر

خیلی زیاده باید کنترلش کنی بری دکتر حتما چجوری فهمیدی؟

عزیزم ۲۰۰ بالاس هیچی مصرف نداری ؟؟متفورمین یا انسولین ؟

دستگاهت خراب نیست؟

خیلی بالاست عزیزم

عزیزم در بارداری قند ناشتا باید زیر ۹۵ یک ساعت بعد غذا زیر ۱۴۰ دو ساعت بعد از غذا زیر ۱۲۰ باشه بقیه موقع ها ارزش نداره اندازه بگیری

آره زیاده عزیزم ،برو دکتر واست قرصی چیزی مینویسه
از علائم قند بالا افزایش آب دور جنین هست، ان شاء الله چیزی نمیشه، یکی از دلایل بالا رفتن قند استرس هست و ممکنه از خوردن نباشه، استرس بزار کنار
برنامه غذایی رعایت کن

مگه دارو استفاده نمیکنی

منم قند دارم کلا باید زیر ۱۲۰ باشه و ناشتا زیر ۹۵

خوب استرس بدتره
نان جو
یا سویق جو بخور
کدو خورشتی هم خوبه

خواهرجان چیش خوبه 200 زیاده

بنظرم خیلی زیاده....🥲

سوال های مرتبط

مامان یاسین مامان یاسین روزهای ابتدایی تولد
مامان بردیا♥️ مامان بردیا♥️ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ✨🐥 ° مامان ✨🐥 ° هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌وهشتم بارداری