۱ پاسخ

اگ منظورت زیرشکم سمت چپه اونجا نخمدان‌نیست،دکتربمن گفت‌انتهای رودست برای همین دردت میگیره ،وزن‌و‌فشار نی‌نی باعث میشه به روده فشار بیاد،مخصوصا وقتاییک پفع داری و یا یبوست میشی این درد بیشتر میشه .

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق کوچولوم مامان فندوق کوچولوم ۲ ماهگی
مامان پارسا ♏ مامان پارسا ♏ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان توراهـی👶🏻♡ مامان توراهـی👶🏻♡ هفته بیست‌وسوم بارداری