سلام زغال اخته تو بارداری بده ؟

۳ پاسخ

نه من یکسره میخوردم برای عفونت خانما هم عالیه

من می‌خوردم فشارمو می‌انداخت بعدم حالت تهوع بیشتر میشد

اگه به اندازه مصرف بشه نه من خودم می‌خوردم مشکلی هم نداشتم

سوال های مرتبط

مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 هفته سی‌ام بارداری
مامان آرتین  جوونم مامان آرتین جوونم ۲ سالگی
مامان ابالفضل مامان ابالفضل ۲ سالگی
مامان محمدهادی مامان محمدهادی ۱ سالگی
مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی ۲ سالگی
مامان ابرا ❤️آیلا مامان ابرا ❤️آیلا ۴ ماهگی