۶ پاسخ

عزیزم عادیه مبارکت باشه گلم تعغیر بده بزن بارداری😍منم دعا کن

منم مث شما بودم عزیزم آخرین پریودی هم ۲۶ خرداد بودم ولی هنوز سونو نرفتم

سلام خوبی دوستان جرم و رسوپ تشکیل نمیشه یعنی چی

الان تیترت خوبه برو سونو بده

سونو نرفتی واسه تشکیل قلب

برو حتما سونو ساک بارداری الانم دیگه احتمالا قلبش تشکیل شده

سوال های مرتبط

مامان فندوق🧸🫀 مامان فندوق🧸🫀 هفته سی‌وسوم بارداری