خانوما افتادگی رحم در بارداری خطر ناکه ؟؟😥😥

۴ پاسخ

سلام عزیزم امیدوارم پیاممو ببینی
شما افتادگی رحم داری ؟ بجه ی چندمته؟
من بعد زایمان طبیعیم افتادگی دارم ، برا بچه ی بعدی میترسم مشکل ساز شه

من افتادگی رحم‌دارم درد لگن دارم‌وگرنه خداروشکر مشکلی نبوده

اتفاقا زایمان طبیعی راحت تره

نه نیست

سوال های مرتبط

مامان 🩷هدیه خدا🩷 مامان 🩷هدیه خدا🩷 ۵ ماهگی
مامان لنا و برسام مامان لنا و برسام هفته هجدهم بارداری
مامان مامان دلانا مامان مامان دلانا ۴ ماهگی
مامان ثمین وسلین مامان ثمین وسلین ۱ ماهگی