ازچندماهگی میشه آب میوه‌هارو گرف دادب بچه‌؟

۹ پاسخ

اب میوه زیر یه سال بهتره ندید

مامانا آب بدم پسرم

شیش ماه

میگن اسهال میاره بازبپرس
خودمیوه روبدی فیبر داره و برای معدش خوبه

آب میوه بخاطر قندش سیری کاذب میاره نی‌نی شیر و غذا نمیخوره دیگه لاغر میشه

من اب اکثر میوه هارو میدم
زرد الو،الو،سیب،هندونه

دکتر ب من گفت هندونه رو میتونم بدم

پایان ۴ ماه
اب سیب و اب هویج رو اول به من گفت دکتر بدم به بچه ها

دکتر دختر من گفت در حد چند تا قاشق مرباخوری آب سیب و آب هویج میشه داد اونم هر کدوم چندروز بدم بعد میوه بعدی رو شروع کنم

سوال های مرتبط

مامان لیام❤️ مامان لیام❤️ ۱۳ ماهگی
مامان آیریک کوچولو💙💙💙 مامان آیریک کوچولو💙💙💙 ۸ ماهگی
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۱۷ ماهگی
مامان 🌿🩷𝐀𝐟𝐫𝐚 مامان 🌿🩷𝐀𝐟𝐫𝐚 ۸ ماهگی
مامان مهوا مامان مهوا ۱۵ ماهگی