ازچندماهگی میشه بچه رو سوار روروـٔک کرد؟

۴ پاسخ

بنظرم وقتی بتونه خوب وایسته مثلا ۷ به بالا

من از،۵ ماهه

از ۶ماهگی گذاشتم

از زمانی که توش نیوفته
بچه های من نمیتونن خودشونو نگه دارن هنوز
ولی بچه خواهرم هم سن ایناس وایمیسته

سوال های مرتبط

مامان قند عسل❤️ مامان قند عسل❤️ ۱۷ ماهگی
مامان 🌿🩷𝐀𝐟𝐫𝐚 مامان 🌿🩷𝐀𝐟𝐫𝐚 ۸ ماهگی