بچه رو ازچندماهگی توروروئک میزارن

۹ پاسخ

وقتی کامل بتونه بشینه و سرش قشنگ بتونه نگهداره نهایتا ۸ ماهگی اینا

من الان ۶ ماه نیم گذاشتم ولی درحده چند دقیقه

من از دکترش پرسیدم گفت روروئک نذار ولی از ۸-۹ ماهگی به بعد میذارن

وقتی بتونه بشینه فک کنم

۷ ماهگی ولی میگن منسوخ شده دیگه استفاده نمیشه

۶ ۷ماهگی

فک منم هفت ماهگی ب بعد

ديگ نميزارن ميگن خوب نيست

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان ❤️سامی ❤️ مامان ❤️سامی ❤️ ۸ ماهگی
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۱۷ ماهگی
مامان 🌿🩷𝐀𝐟𝐫𝐚 مامان 🌿🩷𝐀𝐟𝐫𝐚 ۸ ماهگی
مامان ستین 🫀من مامان ستین 🫀من ۱۲ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۱۱ ماهگی