ماماناازچن ماهگی بچتون توروروئک گذاشتین؟؟

۵ پاسخ

من پسرم ۵ماهشه اماهنوزسینه خیزنمیره فقط اینوراونورمیچرخه قلط میزنه میگم زوده هنوزبذارمش

ولی روروئک کلا منسوخ شده بهتره واکر رو جایگزین کنین

از پنج

ازپنج ماهگی

من از الان در حد دوسه دقیقه میزارم در روز

سوال های مرتبط

مامان بنیساوایلیا مامان بنیساوایلیا ۱۶ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۳ ماهگی