مامانا
چن ماهگی بچهاتون توروروئک گذاشتین؟

تصویر
۸ پاسخ

دختر من شش ماهه بود گذاشتم الان یه ماهه دارخ استفاده میکنه
برا من خیلی خیلی کمکه
تو آشپزخونه کنارم بازی میکنه منم کارامو میکنم
کلی ام چیز میز وصلش کردم
زیاد نمیزارم توش
همون روزی نیم ساعت اینا
ولی خیلییییی کمکه ها

خیلی زوده

من نخریدم اصلا خوشم نمیاد

منسوخ شده دیگه میگن باعث پرانتزی شدن پاهای بچه میشه

من نخریدم اصلا همه میگفتن خوب نیست

منم میخوام بدونم🫠

پنج ماه خورده ای بود

هنوز نذاشتم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۱۳ ماهگی