از کی میشه بچه رو سوار رو روئک کرد؟

۷ پاسخ

من هنوز نزاشتم

وقتی بدون کمک بشینه

از پنج به بهد بزار ک رو کمرش فشار میاد وای میسته رو پاهاش

من چهارماهشع الان در میارم براش میزارم روش

من از ۵گذاشتم،، خیلیییی هم دوسش داره الان همین میذارم توش همش میره اینور اونور رو مبل ها رو میکشه وسیله ها رو دست میزنه🤗😂خوشش میاد خیلی

هرچی نزاری بهتره

از وقتی بشینن

سوال های مرتبط

مامان امیر کوچولو💙 مامان امیر کوچولو💙 ۱۱ ماهگی
مامان 👶🏻میکائیل 💑 مامان 👶🏻میکائیل 💑 ۱ سالگی
مامان آراز و دنیز
👧🏼👶🏻 مامان آراز و دنیز 👧🏼👶🏻 ۱ سالگی
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۱۷ ماهگی
مامان ❤️سامی ❤️ مامان ❤️سامی ❤️ ۸ ماهگی
مامان شکوفه گیلاس🌸🍒 مامان شکوفه گیلاس🌸🍒 ۱ سالگی
مامان کایرا مامان کایرا ۱ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۲ ماهگی