میگم رو روئک از چندماه به بعد خوبه برا بچه؟؟

۴ پاسخ

۸ماهگی عزیزم

اصلا خوب نیس روروئک
هروقت با کمک وسیله ها پاشد راه رفت واکر بده بهش

من میزارم الان

والا روروئک میگن منسوخه
ولی کلا از ۹ ماهگی به بعد خوبه

سوال های مرتبط

مامان قند عسل❤️ مامان قند عسل❤️ ۱۸ ماهگی
مامان امیر کوچولو💙 مامان امیر کوچولو💙 ۱۱ ماهگی
مامان ❤️سامی ❤️ مامان ❤️سامی ❤️ ۸ ماهگی
مامان کایرا مامان کایرا ۱ سالگی
مامان 👶🏻میکائیل 💑 مامان 👶🏻میکائیل 💑 ۱ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۲ ماهگی