از چند ماهگی باید بچه سوار رو روئک بشع؟

۵ پاسخ

منک از پنج ماهگی میزارم ولی اصلا دوست نداره

روروئک منسوخ شده

وقتی ک بتونه مستقل بشینه

بستگی داره
معمولا ۵ به بعد
اگه بتونه پاشو سفت نگه داره ایستاده میتونه

وقتی که بتونه بشین یا چهاردست پا بره

سوال های مرتبط

مامان قند عسل❤️ مامان قند عسل❤️ ۱۸ ماهگی
مامان 👶🏻میکائیل 💑 مامان 👶🏻میکائیل 💑 ۱ سالگی
مامان ❤️سامی ❤️ مامان ❤️سامی ❤️ ۸ ماهگی
مامان شکوفه گیلاس🌸🍒 مامان شکوفه گیلاس🌸🍒 ۱ سالگی
مامان آیه مامان آیه ۱۲ ماهگی